چطور از تبلیغات در اینستاگرام برای افزایش درآمد خود بهره ببریم؟2020-07-23
آموزش کسب درآمد از اینستاگرام با 9 روش تضمین شده و سریع
برخیها از راه تبلیغ و معرفی برندها و محصولات دیگران به درآمد میرسند و بعضی از فعالان اینستاگرام نیز ترجیح میدهند با فروش محصولات و خدمات خود به کسب درآمد برسند. اما یکی از اشتباهات فاحش در بحث تبلیغات در اینستاگرام این است که یک محتوا، به عنوان تبلیغ، در بازههای زمانی مختلف نمایش داده شود. کسب و کارهایی هستند که باید هر از چندگاهی، تبلیغاتی را در اینستاگرام قرار دهند. اما برخی از آنها، همچنان از محتوای چندهفته یا چندماه قبل خود استفاده میکنند. با محتوای جذاب، تعامل فعال و برنامهریزی هوشمندانه، میتوانید از شات اینستا بهعنوان یک سکوی پرتاب برای رشد پیجتان استفاده کنید و به هدفتان نزدیکتر شوید.
بهترین ویژگی این روش هم این است که اصلا نیازی به سرمایه اولیه ندارید! فقط با یک گوشی و مقداری خلاقیت میتوانید کسب و کار خودتان را راه بیندازید! اگر بیشتر میخواهید بدانید، حتما یک سر به مقاله افیلیت مارکتینگ بزنید، آنجا همه جزئیات را برایتان توضیح دادیم. باید بدانید اینستاگرام چطور کار میکند، از بازاریابی دیجیتال سر در بیاورید، الگوریتمهای آن را بشناسید، یاد بگیرید چطور عکس و ویدیو را ادیت کنید و خیلی مهارت دیگر!
با این کار آمار کامنتها به طور چشمگیری افزایش یافته و اینگیجمنت خوبی دریافت میکنید. اما استارت کسب و کار در فضای اینستاگرام میتواند بدون سرمایه اولیه هم انجام شود. حتی میتوان گفت کسب درآمد بدون سرمایه از طریق اینستا یکی از محبوبترین شیوههای درآمدزایی از این شبکه اجتماعی است.
خیلی واضح است که برای کسب درآمد از اینستاگرام باید ایده خوب در کنار یک روند درست را در پیش بگیریم تا بتوانیم موفق شویم. چگونه از اینستا پول در بیاریم؟ آن هم بدون سرمایه؟ آیا ایده های کسب درآمد از اینستاگرام را میدانید؟ یک سایت کسب درآمد از اینستاگرام خوب می تونه کمک کننده باشه. در همین روزهایی که اغلب ما در حال استفاده از اینستاگرام تنها برای وقت گذرانی و یا سرگرمی هستیم، عده زیادی موفق به درآمدزایی شدهاند. حال میخواهیم ببینیم نحوه درآمد از اینستاگرام به چه صورت است و چطور به راحتی میشه فقط با دانستن نحوه درآمد از اینستا، به درآمد میلیونی رسید.
برگزاری سشنهای پرسش و پاسخ زنده میتواند راهی عالی برای تعامل مستقیم با مخاطبان و نشان دادن تخصص شما باشد. همچنین، به اشتراک گذاشتن موفقیتهای مشتریان و مطالعات موردی میتواند اثربخشی خدمات شما را به خوبی نشان دهد. برای جذب سفارشهای شخصیسازیشده، شفافیت در مورد فرآیند کار، زمانبندی و قیمتگذاری بسیار مهم است. ایجاد یک هایلایت مخصوص برای ارائه این اطلاعات میتواند بسیار مفید باشد.
فکر میکنید چه اتفاقی برای تبلیغ شما میافتد؟ تبلیغ شما در بین آنها گم میشود و امکان دیده شدن آن توسط مخاطب به شدت کم میشود. در بحث تبلیغات در اینستاگرام همانقدر که مهم است که بدانیم در چه پیجهایی تبلیغ کنیم، به همان اندازه هم مهم است که پیجهایی که برای تبلیغ مناسب نیستند را تشخیص دهیم. در اینجا، من ۴ نوع پیجی که برای تبلیغ در اینستاگرام مناسب نیستند را معرفی میکنم.
در این روش، درآمد شما بر اساس مدت زمان انتشار پست، تعداد بازدیدها و یا تعداد بازخوردها محاسبه میشود. با این حال، برای کسب درآمد قابل توجه از تبلیغات در اینستاگرام، نیاز به آشنایی کامل با مهارتهای بازاریابی و رشد پیج اینستاگرامی است. تولید محتوای منحصر به فرد میتواند باعث افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام شما شود.
به خاطر داشته باشید که برای تولید محتوا و کسب درآمد از طریق این روش، شرکت در یک دوره آموزش تولید محتوا در اینستاگرام که تمامی نکات را پوشش میدهد، ضروری است. این کار به شما کمک خواهد کرد تا با تجربهای فراوان به سمت این فعالیت پیشروید. تهیه محتوای ویدیوی که به طور چندین برابر تاثیرگذارتر از روش عکس است، میتواند گزینه برتری برای تولید محتوا در اینستاگرام باشد. این راهکار به شما امکان میدهد بهترین راه برای به دست آوردن درآمد از فروش محصولات یا خدمات خود را پیش بگیرید.
دوره صفر تا صد آموزش اینستاگرام (مثلاً دورههای رایگان یا مبتنی بر مدلهای پایه مانند الو کانتنت) این دورههای رایگان یا کمهزینه، مباحث ابتدایی ایجاد و مدیریت پیج را پوشش میدهند و برای شروع مناسب هستند. در طول پخش زنده در اینستاگرام، بینندگان میتوانند «badge ها» (نمادهایی با ارزش پولی متفاوت) را خریداری کنند که مستقیماً به سازنده پرداخت میکند و ویژگیهایی را برای بیننده باز میکند. پس از فروش، تامینکننده شما محصولات را مستقیما از انبار خود به درب منزل مشتری ارسال میکند. Dropshipping به شما این امکان را میدهد که یک فروشگاه را بدون داشتن موجودی در انبار راهاندازی کنید. قوانین در مورد محتوای حمایتشده متفاوت است، اما برای اینکه مطمئن باشید و به اعتماد مخاطبان خود احترام بگذارید، یک هشتگ #sponsored برای مشخص کردن پستهای اسپانسری اضافه کنید.
اگرترجیچ شما کار در پشت صحنه است، دستیار یک اینفلوئنسر اینستاگرام شوید.بسیاری از اینفلوئنسرها به کمک نیاز دارند. با فیلتر کردن، درخواستهای حمایت مالی، اجرای تبلیغات، شناسایی فالوورهای جعلی و موارد دیگر.میتوانید پیشنهاد دهید که VA آنها باشید و ساعتی هزینه خدمات خود را دریافت کنید. تبلیغ در استوری به دلیل دیدن اکثر دنبال کنندگان پیج مورد نظر، می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. تبلیغ در استوری به این دلیل از تبلیغ در پست بهتر است که پست ها به دلیل تعامل کم تر کاربران در بیشتر اوقات ممکن است پست به همه فالوورهای آن پیج نمایش داده نشود. تبلیغات در استوری برای کسب و کارها با استفاده از این روش بسیار خلاقانه شده است و حتی می توانند در هنگام سفارش لینکی را برای انتقال کاربر به سایت قرار دهند.
محتوای صادقانه و واقعی که حس اعتماد را ایجاد کند، میتواند کلید موفقیت شما باشد. طراحان گرافیک همچنین میتوانند برای سایر پیجهای کسبوکار در زمینه طراحی و تولید محتوا کار کنند یا با ساخت کلیپهای آموزشی این مهارتها را آموزش دهند. به عنوان مثال افرادی که کلیپهای طنز تولید میکنند در محتواهای سرگرم کننده خود به برند خاصی اشاره میکنند و باعث معرفی این برندها به مردم میشوند. مقیاس قیمتگذاری برای هر پست که توسط اینفلوئنسر مارکتینگ هاب منتشر شده است، نشان میدهد با توجه به نوع اینفلوئنسر چقدر میتوانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید. اگر محصول به خصوصی را میفروشید، درباره مزایای استفاده از آن، محتوا بسازید. هر چه مخاطب بیشتر از مزایای محصول بداند، بیشتر تمایل به خرید آن پیدا میکند.
به اشتراک گذاری نظرات مشتریان
می توانید با فالوور کم کاررتان را شروع کنید اما کم کم با رفتن تبلیغات و تولید محتوای جذاب، متفاوت و یونیک و خاص خود را از رقبا تمیز دهید. برای موفقیت در حوزه افیلیت مارکتینگ ضروری است محصولاتی را تبلیغ کنید که با علایق و نیازهای مخاطبان شما همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال اگر صفحهی شما در زمینه آشپزی فعالیت میکند، میتوانید با برندهای تولیدکننده مواد غذایی یا لوازم آشپزخانه همکاری کرده و محصولات آنها را به دنبالکنندگان خود معرفی نمایید. افیلیت مارکتینگ روشی هوشمندانه برای کسب درآمد از طریق تبلیغ محصولات یا خدمات دیگران است. در این روش، شما به عنوان یک همکار فروش (افیلیت) با شرکتها یا فروشگاههای آنلاین همکاری کرده و محصولات آنها را به مخاطبان خود معرفی میکنید. هرگاه فردی از طریق لینک اختصاصی شما اقدام به خرید نماید، شما درصدی از فروش را دریافت خواهید کرد.
نکات کلیدی برای موفقیت در کسب درآمد از اینستاگرام
حتی برند شیر جو دوسر Oatly نظرات مشتریان خود را در پروفایل اینستاگرام خود به نمایش میگذارد. بهعنوان مثال، یک رییل به راحتی میتواند به یک ویدیو در یوتیوب شورت یا تیکتاک تبدیل شود. بیو، کپشنها و هشتگهای شما مانند کارت ویزیت شما هستند—این روش است که افراد شما را پیدا کرده و با شما تماس میگیرند. اگر میخواهید قراردادهای اسپانسر شده پیدا کنید، با برندها تعامل داشته باشید. نسل Z کنترل صدها میلیون دلار از هزینههای سالانه را در اختیار دارد، بنابراین حتی یک مخاطب کوچک میتواند بازده بالایی برای برندها به همراه داشته باشد.
در این شیوه صاحبین کسب و کارها در پیجهایی که مخاطبان هدفشان حضور دارند، فعالیت میکنند. آنها در پستهای پربازدید کامنت گذاشته و محصول یا پیج خود را تبلیغ میکنند. اگر این شیوه به طور خلاقانه و خارج از شیوههای عادی انجام شود، قطعا تاثیر زیادی در افزایش درآمد از اینستاگرام دارد. اگر یک کسب و کار فیزیکی دارید، فروش مستقیم کالاها و خدماتتان در بستر اینستاگرام میتواند برای شما درآمدزایی به همراه داشته باشد. اما باید بدانید این کار خیلی هم راحت نیست و نیاز به آموزش کسب درآمد از اینستاگرام دارد. شما باید بدانید چه محتوایی در نظر مخاطب بهتر دیده میشود یا چطور باید محصولاتتان را پرزنت کنید.
{ایجاد محتوای جذاب: کلید موفقیت در کسب درآمد از اینستاگرام
|}بسیاری از کسب و کارها از اینستاگرام به عنوان فروشگاهی آنلاین برای فروش کالای فیزیکی یا خدمات خود استفاده میکنند. در صورتی که فردی یک فروشگاه کیف و کفش داشته باشد، به راحتی میتواند فروشگاه آنلاین خودش را نیز در اینستاگرام راه اندازی کند. پول درآوردن در اینستاگرام چگونه است؟ تبلیغات؟ فروش محصول؟ تولید ویدئوهای آموزشی و ترغیب افراد برای شرکت در دورههای آموزشی؟ هر کدام از مواردی که ذکر شد میتوانند راهی برای رسیدن به درآمد باشند.
همچنین باید مشتریان خود را راضی نگه داشته و به خوبی فنون این کار را یاد بگیرید. میتوانید اولین مشتری خود را به صورت آزمایشی و رایگان دریافت کنید تا تجربه کسب کار را به دست آورید. از جمله مزایای مهم کسب درآمد از اینستاگرام میتوان به قابلیت دستیابی به درآمدهای بسیار بالا اشاره کرد. در حال حاضر، 72 درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک بار تجربه خرید از فروشگاههای اینستاگرامی را داشتهاند.
شما می توانید مقاله ترفند های ایجاد محتوای بصری موثر در اینستاگرام را بخوانید . برای آموزش کسب درآمد از اینستاگرام و ارتقا بیزنستان پیشنهاد میکنیم دوره رایگان مدیریت کسب و کار و دوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی را مشاهده کنید. ما در این دورهها نکات بسیار کاربردی و مهمی برای موفقیت یک بیزنس اینترنتی به شما آموزش میدهیم که نظیر آنها را پیدا نمیکنید. یکی از رایجترین شیوههای تبلیغات در اینستاگرام، تبلیغات بازدیدی است.
در هر پست، حتما به کاربر بگویید که محصول را از طریق لینک موجود در بیو خود خریداری کنند. و شما تنها یک لینک میتوانید در بیو خود قرار دهید.در ابتدا ممکن است بازی سختی باشد، اما اگر قصد رشد دارید، بازاریابی وابسته پتانسیل زیادی دارد. برای حضور موثرتر، یک وب سایت و یا دیگر کانالهای بازاریابی یا رسانههای اجتماعی هم فراموش نکنید. شرکتهای وابسته از طریق یک پیوند قابل پیگیری یا یک کد تبلیغاتی کسب درآمد میکنند تا مطمئن شوند که دقیقاً کدام فروش به طور مستقیم از پستهای شما آمده است. تفاوت آن در این است که شما فقط زمانی پول میگیرید که مردم محصول یا خدماتی را که تبلیغ میکنید بخرند، نه اینکه برای پست شما پولی دریافت کنید. تا اینجا از اهمیت اینستاگرام برای کسب درآمد گفتیم و شما آن را نیز به بستر مناسب برای کسب و کار درک کردهاید.
داشتن درآمد از اینستاگرام شاید اینگونه به نظر برسد که ساده است و شما در منزل خود مینشینید و درآمدزایی میکنید؛ اما باید بگویم که این کار هم مانند بسیاری از کارهای دیگر سختیها و چالشهای خودش را دارد. اگر به مدیریت شبکههای اجتماعی علاقه دارید و در زمینههایی مانند تولید محتوا، مدیریت ارتباط با مخاطبان و تحلیل دادهها تبحر دارید، فعالیت به عنوان ادمین اینستاگرام میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اما باید با وظایف اصلی ادمین اینستاگرام آشنا باشید و دانش خودتان را در زمینه اینستاگرام و سوشال مدیا مارکتینگ بالا ببرید. اینستاگرام فقط یک گالری برای نمایش هنر شما نیست، یک پل ارتباط قوی با مخاطبهایتان هم است.
روش دیگر درآمدزایی در آموزش کسب درآمد از اینستاگرام، فروش محصولات مجازی و دیجیتالی است. برای موفقیت در اینستاگرام باید مخاطبان هدف را با پستهای مفید و انتخاب هشتگ مناسب به سمت پیج خودتان جذب کنید. با استفاده از استراتژیهای مناسب و ارائه محتوای ارزشمند، فروش محصولات آموزشی در اینستاگرام میتواند به یک منبع درآمد پایدار تبدیل شود. چطور در اینستاگرام کسب درآمد داشته باشیم؟ روشهای کسب درآمد از اینستاگرام چیست؟ در دنیای امروز، اینستاگرام نه تنها یک پلتفرم اشتراک تصاویر است بلکه به یک ابزار قدرتمند برای کسب درآمد تبدیل شده است. از تبلیغات گرفته تا فروش محصولات و حتی بازاریابی بازار هدف، اینستاگرام به افراد اجازه میدهد تا به عنوان اینفلوئنسرها یا کسبوکارها درآمدزایی کنند. اگر به دنبال کسب درآمد از اینستاگرام هستید، باید به تمامی مطالب و موضوعاتی که در این مقاله اشاره شده است به دقت پی ببرید تا در نهایت به هدف و خواسته مورد انتظار خود برسید.
تعامل داشتن با مشتریان و تشویق آنها به فعالیت در پیج میتواند درآمد زیادی برایتان به همراه داشته باشد. تکنیک UGC (User Generated Content) به معنای افزایش تعامل با محتوای تولیدشده است. طبق این تکنیک شما از مخاطبانتان در کپشن پست، سوالی میپرسید و آنها برایتان کامنت میگذارند. به طور مثال درباره محصول صحبت کرده و از آنها میخواهید تجربه استفاده درباره آن را بگویند.
اینستاگرام مکانی عالی برای ایجاد جامعه ای از مخاطبان هدف شما است و می توانید به طور منظم و مستقیم با آن ارتباط برقرار کنید. دستیابی به این امر ممکن است زمان و کار زیادی را صرف کند، اما دنبال کنندگان وفادار برای کسب درآمد از اینستاگرام برای حساب شما بسیار مهم است. کسب درآمد از اینستاگرام فرصتی ایدهآل برای افرادی است که خلاقیت، تلاش و استراتژیهای مناسب را با هم ترکیب میکنند. این پلتفرم با ارائه امکانات متنوع، از فرمتهای مختلف محتوا گرفته تا ابزارهای تحلیل و تبلیغات، به شما کمک میکند برند خود را بسازید و درآمد پایدار ایجاد کنید.
نشانها یا badge های لایو اینستاگرام مانند نکاتی هستند که از طرفداران خود برای ایجاد ارزش و تولید محتوای مورد علاقه آنها دریافت میکنید. میتوانید با ایجاد مجموعهها یا قرار دادن محصولات در قالب تم یا مناسبتهای هدیه، فروشگاه خود را سفارشی کنید. آیکون Shop همانند ویترینی که در جلو و مرکز حساب اینستاگرام شما قرار دارد. پس از کلیک بر روی این دکمه برجسته در صفحه پروفایل شما، خریداران میتوانند محصولات شما را بررسی و خریداری کنند.
میتوانید برای هر نوع محتوا، قالب خاصی طراحی کنید تا مخاطبان به راحتی متوجه نوع پست شوند (مثل پستهای آموزشی، تبلیغاتی یا معرفی محصول). استفاده از رنگهای مشخص و هماهنگ در تمام پستها باعث میشود که پیج شما حرفهایتر به نظر برسد. انتخاب یک پالت رنگی مشخص که با هویت برند یا محتوای شما همخوانی دارد، بسیار مهم است. برای مثال، اگر شما در زمینه محصولات آرایشی فعالیت میکنید، رنگهای ملایم و زنانه میتوانند انتخاب مناسبی باشند.
به هر حال روی قیمت تأثیر نمیگذارد نگران که صاحب کسب و کار بیاید و راجع به تبلیغ توضیحاتی را ارائه دهد. با مشاوره کارشناسان جریان، برندها میتوانند راهنماییهای دقیقتری درباره انتخاب اینفلوئنسرها، تبلیغات در اینستاگرام و طراحی کمپینهای خود دریافت کنند و بهاینترتیب، اثربخشی تبلیغات خود را افزایش دهند. از فروش کالا تا تبدیلشدن به اینفلوئنسر، میتوانید روشهای متعددی را برای کسب درآمد در اینستاگرام انتخاب کنید. رسیدن به درآمد از اینستاگرام سادهتر از کسب درآمد از تلگرام، روبیکا و سایر شبکههای اجتماعی است. این افراد میتوانند با جلبتوجه مخاطبان، افزایش تعداد دنبالکنندگان و دریافت هزینه بابت تبلیغات، به منابع درآمدی پایدار دست یابند. وقتی قرار است فروشتان را افزایش دهید، فالوورهای فیک به دردتان نمیخورد.
اگر فروشگاه آنلاین دارید، احتمالاً از اینستاگرام برای تبلیغ و فروش محصولات خود استفاده میکنید. اما اگر شما یک خالق محتوا هستید، ممکن است بخواهید از تأثیر خود برای فروش محصولات نیز بهرهبرداری کنید. با گسترش مخاطبان خود در اینستاگرام، همکاری با برندها میتواند منبع درآمد عالی باشد. سادهترین راه درآمدزایی از اینستاگرام با تبلیغات، پذیرش تبلیغات در اینستاگرام است. به این صورت که اگر شما صفحه پر بازدیدی داشته باشید، میتوانید با تبلیغ دیگر صفحات، درآمد کسب کنید. کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور کم هم شدنی است و می توان به سرعت به درآمد خوبی از طریق اینستاگرام رسید.
چند نفر از ما این سرمایه را داریم؟ تازه با این همه سرمایه، چه تضمینی برای موفقیت است؟ پس بهترین راه، کم هزینهترین راه است. چرا میگوییم کم هزینهتر؟ چون ما اینجا ۱۳ تا از روشهای درآمدزایی از اینستاگرام را معرفی میکنیم که همه میتوانند با سرمایه کم انجام دهند. بهطور کلی میتوان گفت که یکی دیگر از راههای کسب درآمد از پیج اینستاگرام، فروش محصولات مجازی و دیجیتال مانند تصویر و ویدیو است. به نقاشی علاقهمند هستید و میتوانید تصاویر جادویی خلق کنید؟ میتوانید آن را در اینستاگرام بفروشید. در زمینه تولید ویدیوهای تبلیغاتی و ساخت انیمیشن فعالیت میکنید؟ میتوانید در اینستاگرام برای خود مشتری پیدا کنید.
مثلا نمونههایی از پکیج را در اینستاگرام منتشر کنید تا فالوورهایتان به خرید پکیج ترغیب بشوند. علاوه بر تبلیغات، بازاریابی وابسته (Affiliate Marketing) هم یکی دیگر از روشهاییست که با تبلیغ درآمد کسب میکنید. در افیلیت مارکتینگ شما لینکهای وابسته را در پستها، استوریها یا بیو قرار میدهید و به ازای هر فروشی که از طریق لینک شما انجام میشود، کمیسیون دریافت کنید. در این بخش ۱۳ تا از روشهای درآمدزایی از اینستاگرام را به شما معرفی میکنیم که اکثر افراد از این روشها استفاده میکنند.
این روش به این معنا است که شما نیازی به ایجاد یک برند و محصولات جدید از ابتدا ندارید. شما تنها باید طراحیهای مرتبطی ایجاد کنید و آنها را بر روی محصولات مختلفی مانند لیوانها، تیشرتها و چاپهای هنری قرار دهید. وقتی که به یک برند پیشنهاد همکاری میدهید، ویژگیهای مخاطبان خود را توضیح دهید و نشان دهید که چگونه محصول آنها در یکی از فرمتهای موفق شما جای خواهد گرفت.
پیج فروشگاهی شما میتواند مربوط به فروش یک کالا همچون لباس باشد یا به فروش محصولات دستساز خودتان مربوط شود. نوع محصول چندان مهم نیست و فقط باید محصولی باشد که تقاضا برای خرید آن زیاد است. اگر قصد دارید تبلیغاتی را در اینستاگرام قرار دهید، حتماً از مواردی که در قسمتهای بالا گفته شد، استفاده کنید و لطفاً این مقاله را با دوستان خود و کسانی که فکر میکنید به آن نیاز دارند نیز به اشتراک بگذارید. من سعی کردم خیلی کامل، بحث تبلیغات اینستاگرامی را برای شما باز کنم تا بتوانید بیشترین بازدهی را از تبلیغات خود بگیرید. اگر در این زمینه تخصص ندارید، حتماً از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. در هر حال، یکی از موارد مهم در تبلیغات اینستاگرامی این است که از کاربر بخواهید تا کاری را برای شما انجام دهد.
برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده میکنیم. به طور کلی، با استفاده از استراتژیهای صحیح، فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام میتواند یک کانال موثر برای به دست آوردن درآمد باشد. اگر شما در زمینه فشن، غذا یا تکنولوژی فعالیت دارید، بهتر است نامی انتخاب کنید که به وضوح نشان دهد پیج شما در چه زمینهای فعالیت دارد. بسیاری از کسبوکارها و صفحات اینستاگرامی جهت مدیریت حسابهای خود به افرادی نیاز دارند که تجربه کافی در این زمینه داشته باشند و بتوانند تمامی وظایف مرتبط با مدیریت یک پیج را بهعهده بگیرند.
در گوگل و دیگر پلتفرمهای تبلیغاتی، میتوان با بهرهگیری از دادههای موجود، تبلیغات را مستقیماً به گروههای خاصی از مخاطبان نمایش داد. این روش، تأثیر تبلیغات پولی را به میزان قابلتوجهی افزایش میدهد و میتواند نقش پررنگی در رشد فروش داشته باشد. بدون یادگیری آموزشهای لازم برای درآمدزایی از طریق اینستاگرام، نمیتوانید به درآمدی که میخواهید برسید. پس قبل از هر چیزی سعی کنید با انواع کسب درآمد از اینستاگرام و روشهای آن آشنا شوید و سپس بهترین نوع آن را انتخاب کنید. اینستاگرام طی چندین سال گذشته از یک برنامه اشتراک گذاری عکس، به یک ابزار قدرتمند در بازاریابی دیجیتال تبدیل شد. برای «کسب درآمد از اینستاگرام» داشتن یک موبایل هوشمند و یادگیری مهارتهای لازم کافیست.
- {
- شما می توانید عکس پوستر، نقاشی، طراحی، انیمیشن، فیلم و سایر محصولات مجازی را بفروشید. |}
- اگر در معرفی کالا یا خدمات، این نکته را رعایت کنید، بازدیدکنندگان صفحه هیچ مشکلی با این کار نخواهند داشت. {
- برخی از اینفلوئنسرهای کوچک با دنبالکنندگان نسبتاً کم میتوانند با هدفگذاری روی یک حوزه پرسود، مانند محصولات مالی، زندگی خوبی داشته باشند. |}
- پس مشترکین برای دسترسی به محتواهای انحصاری شما ماهانه هزینهای پرداخت میکنند که منبعهای خوبی برای مانیتایز در اینستاگرام هستند.
- همکاری در فروش را اینگونه توضیح دهیم که شما بلاگر یا اینفلوئنسر نیستید؛ از طرفی محصول و حرفه خاصی هم برای ارائه ندارید، اما اطلاعات و دانش فوقالعاده ای در زمینه فروش دارید. {
- بسته به شرایط کاری یا طبق سلیقه خود، میتوانید از این روشها برای تبلیغات استفاده کنید. |}
بعد از شات شدن، اولین چیزی که بازدیدکنندگان جدید میبینند، محتوای شماست. اگر پستها و استوریهای شما جذاب و مفید نباشند، ممکن است علاقهای به فالو کردن شما پیدا نکنند. اگر چیزی را واقعاً دوست ندارید یا از آن استفاده نکردهاید، بهتر است آن را شات نکنید. مخاطبان خیلی زود متوجه میشوند که آیا معرفی شما واقعی است یا فقط یک تبلیغ معمولی. اگر ترجیح میدهید در پشت صحنه کار کنید، دستیار یک اینفلوئنسر اینستاگرام شوید. از طریق این پخش زنده انحصاری، میتوانید هر چیزی را از برنامه صبحگاهیتان تا آنباکسینگ محصولی را به اشتراک بگذارید.
این در حالی است که در اینستاگرام نیازی به این کار نیست و اصلا فعال کردن تبلیغات معنایی ندارد. در عوض موضوع اصلی برای کسب درآمد از اینستاگرام پیدا کردن برند و شرکتی است که مایل باشد تبلیغات خود را در پیج شما نمایش دهد. البته با استفاده از روشهای دیگری که در مقاله امروز معرفی کردیم، این مشکل نیز تاحدودی برطرف میشود و شما میتوانید حتی بدون تبلیغدهنده نیز از طریق راههای دیگری همچون بازاریابی آشناسازی، به درآمد برسید. این شبکه شامل یک میلیارد کاربر فعال است که شما به آنها دسترسی دارید و حالا یک پیج دارید یا محصول و اطلاعاتی برای ارائه که حتی این محصول یا اطلاعات برای شما میتواند نباشد و شما فقط مسئول ارائه و فروش آن باشید. اینستاگرام تنها محلی برای آپلود عکسهای زیبا که گاهی مفید هم نخواهند بود، نیست. شاید باورش در ابتدا سخت باشد اما باید بدانید که کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور کم اصلاً سخت نیست.
بسیاری از کسبوکارها با راهاندازی صفحه اینستاگرام خود، اقدام به فروش محصولاتشان میکنند؛ اما نحوه کسب درآمد از اینستاگرام فقط به فروش مستقیم محدود نمیشود. یک صفحه مرتب و جذاب در اینستا راهاندازی کنید، نکات آموزشی کوچک و مفید را به اشتراک بگذارید و مخاطب را مشتاق به یادگیری بیشتر کنید. مثلا میتوانید ریلزهای کوتاه بگذارید و یا در استوریهای تعاملی، به سوالات دنبالکنندهها جواب دهید.
هم آمار بازدید سایت را افزایش دادید و هم شانس کسب درآمد از اینستاگرام را ارتقا دادهاید. اشتراک گذاری نظرات مشتریان قدیمی میتواند به جلب اعتماد مخاطبان کمک زیادی کند. شما میتوانید این نظرات را به صورت پست و استوریهای خلاقانه آماده کرده و با فالوورها به اشتراک بگذارید. زیرا با این کار افراد متوجه میشوند که دیگران هم از شما خرید داشته و از خدماتتان راضی هستند. با کد تخفیف ویژه در ازای سفارش تبلیغ به صورت طولانی مدت، می توانید درآمد خود را از نمایش تبلیغات بالا ببرید. شما به مشتری می گویید اگر برای یک ماه هر هفته دو تبلیغ از ما بگیریدد، سفارش شما شامل تخفیف خواهد شد.
به عبارت دیگر با ایجاد قرار داد و توافق با کسب و کار های مختلف می توانید به ازای هر فروشی که از طریق اینستاگرام برای برندی که با آن کار می کنید درصدی با عنوان کمسیون دریافت کنید . درآمد از اینستاگرام به دلیل تعداد بالای کاربران فعال، تنوع فرمتهای محتوا، نرخ تعامل بالا و امکانات هدف گذاری دقیق تبلیغات بسیار ساده تر و بهینه تر شده است. همچنین، با استفاده از ابزارهای تحلیل مانند Coco میتوانید استراتژی خود را بهبود داده و عملکرد پیج خود را بهینه کنید. این شیوه کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور بوده و هر چه محبوبیت شما بیشتر باشد، درآمدتان هم بیشتر خواهد بود. همانطور که اینفلوئنسرها و بلاگرهای محبوب از این راه به درآمد بالایی دست یافتند. اما باید بدانید این شغل هم سختیهای خود را داشته و برای موفقیت در آن باید ایدههای خلاقانه تولید محتوا داشته باشید.
تبلیغات در گوگل ادز، تبلیغات در توییتر و تبلیغ در استوریهای یک بلاگر نمونههایی از این نوع بازاریابی هستند. حوزهای که شما هدف قرار میدهید تأثیر زیادی بر میزان درآمد شما از هر دنبالکننده خواهد داشت. اگر مخاطبان شما شامل جمعیتشناسی خاصی باشند که برای برندها جذاب است یا به محصولات گرانقیمت علاقه دارند، انتظار داشته باشید که پیشنهادات همکاری بهتری دریافت کنید. چندین عامل وجود دارند که تعیین میکنند یک اینفلوئنسر اینستاگرامی چقدر درآمد خواهد داشت. برخی از اینفلوئنسرهای کوچک با دنبالکنندگان نسبتاً کم میتوانند با هدفگذاری روی یک حوزه پرسود، مانند محصولات مالی، زندگی خوبی داشته باشند. در طرف دیگر این طیف، حسابهای سلبریتی میتوانند برای یک پست واحد میلیونها دلار درآمد کسب کنند.
درامد ادمین اینستاگرام چقدر است؟